top of page
Гризлова Олена

Освітній Онлайн Хаб. Аптечка ментального здоров’я

Оновлено: 5 бер.

Тема ментального здоров’я з кожним днем стає все актуальнішою, саме тому в Освітньому Онлайн Хабі Мар'їнської міської територіальної громади в локації «Вчи – грайся!» 14 листопада було проведено зустріч з учнями початкових класів на тему «Аптечка ментального здоров’я». Спікер зустрічі, вчитель початкових класів Зорянського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Петрікова Тетяна Анатоліївна акцентувала увагу молодших школярів на тому, що нашому ментальному здоров’ю потрібні увага і турбота, адже всі ми зараз переживаємо дуже складні часи. Тому часто не можемо заснути, а вранці – встати з ліжка. Кожен різкий звук здається ракетою. А тіло постійно в напрузі. Ментальне здоров'я - це важлива частина здоров'я кожної людини. Якщо простими словами, це вміння звертати увагу на свій стан, справлятися зі стресом, проживати горе, біль, страх, а не застрягати в них

За допомогою вебквесту, діти пройшли разом з героями виконували різноманітні вправи, які під час стресу допомагають заспокоїтися, відновитися та повернутися до звичного самопочуття.





13 переглядів0 коментарів

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page